Thursday, May 23, 2013

Yess!! One Matriks beb !

BALQISSS AKU :)
ELYZAAAA COMEL :)









 











Hahah..Assalammualaikum everybody!
yeah! today, I want to share something that make me
very very veryyyyyy glad ! :')
guess what?! yeah.. ELYZA dah buat keputusan..
and yeah! keputusan dia adalahhhhhhh *jeng3*...
DIA NAK MASUK MATRIKS MELAKA BEBEYH!
so? that's mean aku one matriks ngan dia :'D
huaaaaaaa!!!!! sumpah!! jujur, time aku call dia mlm td...
jantung aku separuh gugur seyh bila dia ckp nak masuk matriks..
Aku tak tahuu kenapa tapi aku cam happy gilaa sebab
Happy tree friend aku one matriks ngan aku...
Aku ingat dia akan masuk UIA and tinggalkan matriks..
Then aku akan jadi sebatang kera kat matriks and make new friend there...
ALHAMDULILLAH YA ALLAH! jodoh apakah inii?
hehehee...asyik2 jumpa muka ELYZA annnddddd???? AIDA!! haha
Aida classmate aku since form one sampai form five....
kiteorang kt SSP every year akan one class..apasal ntah..
haha..then matriks pon nak ONE MATRIKS KE? hehe
takpelaaa...i'm very happy...in shaa Allah, dengan kehadiran
Elyza kt sana, hopefully ada hikmahnya...ONE DAY in shaa Allah!
kita sama-sama kejar impian yang sama.. mudah-mudahan kita sama2
dapat perform kt matrikulasi Melaka nnti...
In shaa Allah, ade hikmah disebalik semua yang berlaku :')

pfftt! barang semua dh siap packing, just nak gi mntak t.tangan
ketua kmpung/tok penghulu... yeah! x sabar nak jumpa Elyza lagi :3

*BalqisMohamad*

No comments:

Post a Comment