Saturday, May 18, 2013

Ya Allah BeriKu Sahabat Seperti Amigas :')













Hye and Assalammualaikum gais..
weh2, tetibe pagi ni 19/5/2013 sayuu jer.
because of what? :( sebab aku teringat kt SSP.
yeah, mungkin itu pengalaman yang tak dapat aku lupakan..
ESPECIALLY teringat kat kawan-kawan :')
You know what? next week dah start belajar...
TAPI? Belajar kt suasana yang berbeza...
BUKAN SSP TAPI MATRIKS MELAKA.
okay, aku memang dah confirm masuk that matriks..
yuran pun dah bayar :( tapi berat gilaa nak terima kenyataan
berpisah darpda warga SSP..Yeah, dulu SSP lah penjara bagi aku.
TAPI sekarang menjadi kenangan paling manis dlm hidupku..
Kawan2 dekat sana, KAMI AMIGAS dah macam adik beradik..
Semua kami buat bersama...sepakat bersama,..
Kalau kami jatuh, kami jatuh sama2,dan once kami naik,kami naik sama2..
Sekarang semua dah bersepah..ada keluar Negara, ada di Universiti ambil asasi and diploma,
and ade yang smbung belajar di matrikulasi...
Nanti jumpa kawan baru :( yeah! aku tak tahu laa macam mana nanti :(
Mungkin dapat yang baik sama seperti rakan2 Amigas, atau lebih baik,
atau yang membawaku sedikit demi sedikit melupakanMu ya Allah..
Aku Sayang Amigas :'( but life must go on..So, I need to move on..

"Ya Allah, berilah aku rakan yang dpt membimbingku ke arahmu..
rakan yang selalu mengingatkanku kepada Mu...
Jauhkan aku daripada rakan2 baru yang melaghakanku :'(
Jauhkan aku daripada sebarang permusuhan dan hasat dengki dari
sahabat2 yang baharuu.. Bersihkan hati mereka terhadapku serta bersihkanlah
hatiku terhadap mereka kelak... :'(
Sesungguhnya diriku benar2 mahu mendekatiMu...
Aku sedang berusaha  Ya Allah! Aku sedang berusaha untuk mendekatiMu
Maka Kau permudahkanlah segalanya..
Aku sngat rindu akan Amigas, Maka engkau luruskan juga perjalan
sahabat-sahabatku, AMIGAS :') Biarlah hati kami kekal bersatu walaupun kami 
telah berpisah demi mencapai kejayaan di masa hadapan....Amin2 ya rabbal alamin..."

*BalqisMohamad*

No comments:

Post a Comment