Tuesday, May 14, 2013

 
TARAAAAA!!!! hahah.. okay
bnyak pulak aku share hari ni..
biarlah..bosan maybe. hahah..
NI APA NIH?! hahaha
bende atas ni WeChat
saja nak share.. sumpah.. kalau bercakap dengan
DIA nih memang menyakitkan hati jer...
EVERYDAY okay EVERYDAY!
sumpah! pakar menyakitkan hati
number satu didunia maybe?! hahah..
one day kalau x gaduh cam x sah.. ade jer
bende dia nak kena kan aku dow -.-
tak kesahla kan... papepon thnks sbb
slalu je wechat aku, dulu msg skrg wechat..hahahah.....
walaupun bnyak kali daa aku sakitkan hati ko..
sbb kadang2 aku malassssss gila nak reply..
kadang2 tuu memang sengaja x reply langsung...sorry beb!
BUT STILL ko kawan gak ngan aku..
Thnks lah kawan. Thnks sebab suka
berkawan ngan org yg TAK BERAPA BETUL cam aku kan.. hahah
bangga gak ahh sbb ada kawan cam ko ni...
sebab ko ikhlas dalam persahabatan...
hermmm...Aku ni memang kejam..tapi percayalah..
walaupun aku kejam kan? TAPI
aku tetap hargai mana2 persahabatan yang ikhlas :)
gdluck soon! okay member!
 
THANKS AGAIN AND ASSALAMMUALAIKUM!
 
*BalqisMohamad*
 
 

No comments:

Post a Comment