Tuesday, May 14, 2013

ONE IN A MILLION

 
Yes, first of all nak share pasal my "HAPPY TREE FRIEND"
her name is ELYZA beb!
u know what? bukanlah happy tree friend yg kejam2
dlm cerita kartun bagai tuu.. hahah
Tapi dia kwn "everything" lah kiranya...
Slalu blaja ngan dia. Tido sebelah dia, makan maggi or biskut sama2...
Dia ni macam sibling aku time kt skola dulu :')
*Sumpah sedih gila*
Kiteorang pun slalu menggila sama2..nyanyi2..or kadang2 saiko2 sama2...
hahah...memang SAIKO GILAA lah kalau dh start bersaiko =..=' HAHA..
Dia juga tempat aq bersedih, bersuka, beremosi? hahah.. maybe aku jarang emo.
Elyza pun kata aku tak reti nak emosi,
kalau aku emo, TAK JADI BEB! last2 gelakkk..haha
Believe me, maybe after this i'll never find someone like you, SERIOUSLY.
I love you very very much friend!
hermmm...banyak gilaa dugaan kita time skolah..
Elyza ni sebenarnya aku dah kenal dia b4 masuk SSP lagi...
kiteorang jumpa dekat program pelajar potensi cemerlang
kt YPJ Segamat time darjah 6.
Tapi kami x bertegur pun. Langsung x kenal satu sama lain.
Just berselisih muka saja kt sana,.
Jodoh pertemuan di tangan Allah, Finally jumpa lagi dia dekat SSP and dekat situ
baru kiteorang saling kenal mengenali..
Ohh for your information, dia ni bakal "DOKTOR" ye?! Kita doakan je lah agar
cita2 dia tercapai.. AMIN!..in shaa Allah!
you go first! i'll follow you later in shaa Allah!.. haha
i'm proud of you :') Thnks for everything dear :)

 
ZZzzzZZZ...Ade sambungan okay! haha..okay, yg ni pulak "ATILLAH AZREE"
ermmm...dia ni boleh nak dikatakan agak "RAPAT" gak kt skola...
ermm..kiteorang start jadi kawan time form 3.. sebab kami one class time tuu..
Then, persahabatan terus dikekalkan hingga ke kemuncak kami berada di SSP and hinggalah
keluar sekolah! YEAH! hahah
Dia ni pun sama gak...tempat aku habiskan masa2 yang  terbiar..haha
Kami kadang2 study sama2, makann sama2, share2 food or anything lah..
hhaha..tempat aku berkumpul gak..
sebab dorm dia slalu dikunjungi oleh orang2 asing! haha
takdelah asing mana,, mereka masih kelompok AMIGAS lagi :D haha..
For your information...ATILLAH ni hangin okay! haha.. slalu
emosi tak tentu halaa... SERIOUS! kadang2 bende2 kecik pun boleh jadi masalah
geng2 dia yang dtg dorm tuu pon slalu perang mulut ngan antara diorang..
cam lawak tapi kelakar sebenarnya.. Aku just diam jaa..kadang2 terus keluar dari dorm tuu
untuk menyelamatkan diri... OH TIDAKKK!!! perang dah bermulaa..hhahah
TAPI TAPI TAPI, jangan risau ahh sebab dia ni baik okay..
sebab tuu aku kawan dengan dia! die baik, die memahami...
KALAU DIA EMO NGAN AKU...
aku slalu buat2 blur.. macam x de pape berlaku..hahah..sorry..
bukan aq tak perasan kau emo tapi saja tak nak air yang berkocak DIKOCAKKAN lagi. hahah
kadang2 tuu kalau keadaan x dapat diselamatkan lagi,
aku blah jaa dari kau sbb malas nak ribut2..HAHAH..
die mcm lawak tapi sumpah aku memang dah paham gila ngan perangai kau,..
hhahah..Aku tahuu bila kau dah cool down, kita akan baik balik.
so, API bermain dengan AIR itu lebih menjamin keselamatan.. haha
ape2 pon. aku tetap sayang kau.. believe me, kau sahabat aku
yang berharga antara yang berharga. I LOVE YOU TILLAH!
 
 
OKAYYYYYSSS!!! tngok nih kami bertiga.
YES! we're graduated from SEKOLAH SERI PUTERI.
I'll never forget both of you :') Forever Amigas.
 
 *BalqisMohamad*
 

No comments:

Post a Comment