Tuesday, May 21, 2013

Rezeki Hanya Allah Yang Tahu

ouh, Hina sangat ke wehhh?
x tahuu lah pulak en?? -.- "aku memang ada darah gemuruh k"
everytime nak buat ape2 or balik ssp memang aku akan
rase ape yang aku rase sekarang...BUT? o_o ade org salah erti..
hey mem, please chnge ur mind to be more positive..
"terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa"
it's right? hermmmm... tak kesah laa weh,
Takpe, kalau korang tak nak jadi positif and
ubah mind set korang sekarang untuk piker baik2..it's okay..
one day, aku akan ubahkan for you all okayyss..
please laa wehh, only Allah knows everything..
you all jngan nak pandai2 judge something..
In shaa Allah., one day kalau Allah izinkan
aku akan ubah mind set org2 mcm mereka2 yg slalu
berfikiran negative pada sesuatu yang Nampak
"Hek elehh -.-" BUT? it's really valuable :')

*BalqisMohamad*

No comments:

Post a Comment