Thursday, May 23, 2013

Hanya One day :|

Lagu ni tak sesuai pun tapi...
everytime aku terrrdengar this song dalam kereta?
aku akan teringat kau kawan :)

"Mengapa waktu tak pernah berpihak kepadaku...
Apakah aku terlalu..terlalu banyak berkelana...
Mengapa kita masih saja tak pernah bersatu...
selalu saja bertemu bertemu saat kau milik yang lain...
Mungkin kau bukan jodohku...atau Bukan takdirku....
Terus terang,.....Aku merindu kamu setengah mati...
merindu tiada henti merindu kamu masih hatiku untukmu....
Aku tetap menunggumu.....--Judika-"



Hai.. Assalammualaikum beb! Sumpah sedih..
Time kau call aku aku dah dpt guess kenapa kau cakap
"SORRY GILA BALQIS"
Well, kegembiraan hanya sehari..
guess what? my happy tree friend x masuk
one matriks dengan aku... Sebab her mom ubah pndapat..
Tapi takpe, it's okay...Hidup mesti diteruskan en?
hihihik...don't worry friend, :') i'm happy for you..
tak kisahlah apa keputusan yang kau buat.. Kalau
demi kejayaan kau, aku akan slalu support kau..
Well, memang aku "agak" sedih en sekarang? TAPI?
aku akan gembiraaaaaaaaa sngat2 kalau kwn aku Berjaya :')
trust me beb! hahah..don't worry :) Aku harap
kau tak sedih dngan keputusan ur mom..
Because of what? sbb mana ada ibu yang mahukan
anak2 mereka salah dalam pemilihan future right?..
so? it's mean your mom nak you Berjaya Elyza :')
maybe.itu jalan terrrrbaik..trust me :)

So, gudluck there kawan..
Aku akan sentiasa doa untuk kawan2 aku :)
Assalammualaikum :')

*BalqisMohamad*

No comments:

Post a Comment