Friday, November 8, 2013

3 weeks at home (sem1)

ASSALAMMUALAIKUM!
bribbbb bribbbb !
heeee.. now aq cuti sem :)
yes, 3 weeks duk kat rumah..
perghhh! laaa ni baru 1st week kt rumah
bosan yang keterlaluan amatnya. haha
takde sape kat rumah..
bangun pagi after solat, yeah, on9 jap.
then, borak ngan my mom or tolong dia masak.
then, biasanya after tuu aku meneruskan
aktiviti2 harian seperti on9, tngok tv,
tuu je yg boleh mnghiburkan hati...
perghhh mcm lifeless k.
but it's okay, just 2 weeks je tnggal, so? haruslah
BERSABAR YE BALQIS !
hahaha...btw, pasal Medical asstant tu,
aq mntak spa tukar tarikh actually,
susah bhai nak call, rasanya 20 kali call, 2 kali je
die angkat call aku,..but it's okay, dah selesai pun..
k, first surat rasmi "print" aku buat untuk dihantar ke
pihak atasan Kolej Matrikulasi Melaka..
hehe b4 this kalau kt SSP tulis gune tngan je even
nak hantar kt pengetua or HEM sekolah..heheheh
hermmm...iv haritu pun okaylaaa...
yang aku tahu iv aku haritu FUN laaa...
tp cam kelam kabut sikit sbb time2 nak jawab soalan bertulis
aku x bawak pensil lah, ape laaa...heishh..cari pasal betul..
k, ape yg aku boleh kata kat sini just aku hanya boleh
berharap semoga aku terpilih untuk meneruskan belajar
kt KKM pulak course M.A. #InshaaAllah
kalau x de rezeki nak buat mcm mana en?
haruslah meneruskan belajar di matriks itu lg satu sem
and inshaaAllah smbung degree pulak..
but, not sure yet for what course..
InshaaAllah !
segalanya ketentuan tuhan,
doa, usaha, tawakal.
Apa yg tuhan dh tentukan, aku ikut jaa...
okayy guys :) see you later :)
may Allah bless all of you :) tataaaa dear!

*BalqisMohamad*

No comments:

Post a Comment