Sunday, April 14, 2013

THANK YOU ALLAH :)

Ya Allah, terima kasih sebab beri aku seorang ibu seperti dia.
Walaupun dia tidak perfect tapi dia selalu
ada ketika aku memerlukan.
OK, aku bersedih dalam kegembiraan.
Maybe semua orang x nmpak aku sedih.
Aku sempat bagi motivasi kat org lain yang down, aku smpat
ketawa-ketawa meraikan kejayaan sahabat baikku :')
aku sempat teruja untuk sesuatu yang sepatutnya aku bersedih.
Perkara yang sngat luar biasa. Aku pun tak tahu
mcm mana aku atasi perasaan sedih tu?
Aku nampak gembira jaa kan bila dengan orang lain?
Tapi kenyataannya bila aku bersendirian? aku lupa
segala kegembiraan yang aku wujudkan tadi, aku menangis,
aku tak mampu hadapi segala dugaanMu. Aku
macam manusia yang putus harapan,?
Haya ibuku sahaja sahabat yang mungkin
mngetahui segala kesedihan yang aku hadapi ini.
Mungkin naluri dia kuat kut? tiba2 dia pesan supaya aku
jangan sedih-sedih lagi, tanam azam dan teruskan berdoa.
K, tiba2 dia bagi aku buku panduan solat harini.
haha...cam pelik kenapa tapi, harapan dia
agar supaya aku slalu lakukan solat israq and duha.
and maybe ade lagi solat2 sunat yang aku perlukan "Katanya"
Thanks mom ! adik akan baca buku tuu and
buat apa yg maaa pesan tuu :')
in shaa Allah, no more sadness after this. Yeah!
Adik kuat dan adik besyukur gila sebab ada ibu yang
memahami mcm maa:) Mungkin rezeki aku tersimpan olehNya,
kita tak tahu in future ape yang akan berlaku kan?
Jangan lupa kepadanNya kerana DIA ada kunci
kebahagiaan dan kesedihan untuk hamba-hambaNya.
that's true :') Syukur ALHAMDULILLAH ya Allah :)   





          












*BalqisMohamad*

No comments:

Post a Comment